Heb je een vraag?
Kijk dan eerst of jouw vraag hieronder staat.

Reserveren kan alleen via de reserveringspagina: Kies een locatie en klik op de "Reserveer nu' knop, kies een datum, selecteer een sloep, betaal vervolgens direct online en de voorpret kan beginnen.

LET OP : Wij nemen telefonisch of per mail geen reservering aan. Verblijft u op het park en kunt u online niet betalen? Loop dan even langs bij de receptie / watersportcentrum voor hulp.

U heeft geen vaarbewijs nodig.
Wilt u annuleren of verzetten? Dat kan, kijk hieronder voor meer info.
Vragen over brandstof? Kijk hieronder voor meer info.

Nog een vraag ? Kijk hieronder of vul het contactformulier onder de vragen in.

Tik hieronder een trefwoord voor jouw vraag in

Ja, als het water diep genoeg is kunt u voor een standje aanleggen. Zorg dat de boot vast ligt en u weer terug kan komen in de boot. Pas op met ondieptes en achteruit varen. Vaar rustig naar het strand en zet de motor uit voordat de boot de ondiepte van het strand bereikt.
In jachthavens en aanlegsteigers mag u aanmeren. Let op: u dient zich in sommige gevallen te melden bij een havenmeester. Soms wordt er geld gevraagd voor het aanmeren, dit geschiedt op uw eigen kosten. Deze kosten kunt u zien op de borden bij het binnenvaren van het havengebied.

Tip: Als er een bord staat met een rode P is het verboden je boot aan te meren, een blauwe P mag aanmeren wel. Een bord met een rode streep door een anker, betekend dat een anker gebruik verboden is (visboten).

De Boat Coach kan u eventueel leuke en nuttige tips geven tijdens uw vertrek.
Happy Boats verstrekt op de meeste locaties een vaarkaart die u helpt om een veilige (voor u en de boot) vaarroute te bepalen. De vaarkaart biedt u naast handige tips voor een leuke route ook inzicht in de te bevaren gebieden. Er zijn bijvoorbeeld een aantal stukken in de Biesbosch niet diep genoeg voor de boot. En er zijn gebieden beschermd natuurgebied. Naast de vaarkaart hebben we op bijna iedere locatie een digitale vaarkaart. U krijgt de digitale vaarkaart uitgereikt uiterlijk een dag voor uw reservering. Zorgt u voor een opgeladen telefoon?

Ja, dit kunt u selecteren in het reserveringsproces. Wij rekenen een kleine vergoeding voor de extra slijtagekosten. Uw hond mag in de boot niet op de kussens zonder eigen kleed.
Zorgplicht: Wij vragen u om ervoor te zorgen dat uw hond op een kleed kan liggen in de boot en dat u handdoeken mee neemt om uw hond goed af te drogen als hij in het water heeft gezwommen.

De Boat Coach is altijd bereikbaar gedurende uw vaart. Het nummer vindt u in het Boat Book en op uw overeenkomst. Tip: Deel zo snel mogelijk uw locatie met de Boat Coach via Whatsapp, zodat de Boat Coach weet waar u bent.

Happy Boats is hiervoor verzekerd indien de boot op het moment van diefstal op de juiste manier beveiligd is: sleutels uit het contact en boot aan het kettingslot. Let dus op: U bent verantwoordelijk voor het naleven van deze regels. De Boat coach kan u hierover adviseren.

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.

Contactformulier

Staat je vraag hierboven er niet bij? Vul dan onderstaand formulier in.
Wij proberen binnen 24 uur te reageren, maar dit kan door drukke werkzaamheden soms wat langer duren.
Excuses voor het ongemak.

* Velden met een ster zijn verplicht

Voer uw naam in

Vul uw email-adres (op de juiste wijze) in

Maak een keuze

Vul uw vraag in

Vul uw telefoonnummer in

Vink aan dat u akkoord gaat

Staat jouw vraag er niet tussen en kan je vraag niet wachten?  Dan kunt u ons telefonisch bereiken op de volgende wijze:
Al een reservering gemaakt? De Boat Coach ter plekke is uw aanspreekpunt. U kunt hem bereiken via het telefoonnummer op de reserveringsbevestiging.
Nog geen reservering en staat uw vraag niet in "de meest gestelde vragen" en is het dringend?

HANDIG: De vier meest gegeven antwoorden:
Ja, iedereen kan een boot huren bij Happy Boats, ook als u niet op het vakantiepark verblijft
Nee, brandstof dient u los bij te boeken tijdens het reserveren (mits in de omschrijving "inclusief brandstof" staat aangegeven.
Ja, u krijgt reddingsvesten meegeleverd (<5 jaar is dragen verplicht)
Klopt, als u online geen boot meer kunt huren, dan kunnen wij dat ook niet per telefoon (helaas :-))


Toch een andere dringende vraag die niet in de FAQ staat?
Neem dan contact op per telefoon (bereikbaar binnen de vaartijden van de betreffende locatie):
Locatie                                                     Telefoon
EuroParcs Biesbosch                              +3188 070 8090
EuroParcs Veluwemeer                           +316 8114 8243 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs Bad Hoophuizen                    +316 8114 8243 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs Zuiderzee                              +316 8114 8243 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs IJssel Eilanden                      +3185 7604391 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs Wiedense Meren                   +3185 760 4929
EuroParcs Kraaijenbergse Plassen         +3188 070 8281
EuroParcs Poort van Zeeland                 +3188 070 8150
EuroParcs IJsselmeer                             +3188 070 8560
EuroParcs Marina Strandbad                  +3188 070 8090
MarinaPark Bad Nederrijn                       +3134 469 2892
MarinaPark Residentie Nieuw Loosdrecht  +3185 060 2449
 

Letop: Het kan zijn dat er niet opgenomen wordt. Dan zijn we druk met de boten of druk met watersportlessen. U wordt dan teruggebeld op een ander tijdstip.