Heb je een vraag?
Kijk dan eerst of jouw vraag hieronder staat.

Reserveren kan alleen via de reserveringspagina: Kies een locatie en klik op de "Reserveer nu' knop, kies een datum, selecteer een sloep, betaal vervolgens direct online en de voorpret kan beginnen.

LET OP : Wij nemen telefonisch of per mail geen reservering aan. Verblijft u op het park en kunt u online niet betalen? Loop dan even langs bij de receptie / watersportcentrum voor hulp.

U heeft geen vaarbewijs nodig.
Wilt u annuleren of verzetten? Dat kan, kijk hieronder voor meer info.
Vragen over brandstof? Kijk hieronder voor meer info.

Nog een vraag ? Kijk hieronder of vul het contactformulier onder de vragen in.

Tik hieronder een trefwoord voor jouw vraag in

Onderstaande is niet geldig in het Europarcs IJsselmeer.

Ja, als u op het resort een accommodatie aan het water heeft, kunt u de boot aan de steiger leggen gedurende de huurperiode. U dient de boot de eerste dag wel zelf op te halen bij de Boat Coach en daar weer in te leveren aan het einde van uw huurperiode. U dient zelf de boot op slot te leggen als u er geen gebruik van maakt. Een geschikt kettingslot wordt bijgeleverd. Ook wordt van u verwacht dat u de boot iedere avond afdekt door het afdekzeil aan de cabrioletkap te ritsen. We zijn zuinig op onze boten, bent u dat ook? Vraag de Boat coach om een aanvullende instructie. Accommodatie van een ander vakantiepark in de buurt? Vraag naar de mogelijkheden.

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.

Contactformulier

Staat je vraag hierboven er niet bij? Vul dan onderstaand formulier in.
Wij proberen binnen 24 uur te reageren, maar dit kan door drukke werkzaamheden soms wat langer duren.
Excuses voor het ongemak.

* Velden met een ster zijn verplicht

Voer uw naam in

Vul uw email-adres (op de juiste wijze) in

Maak een keuze

Vul uw vraag in

Vul uw telefoonnummer in

Vink aan dat u akkoord gaat

Staat jouw vraag er niet tussen en kan je vraag niet wachten?  Dan kunt u ons telefonisch bereiken op de volgende wijze:
Al een reservering gemaakt? De Boat Coach ter plekke is uw aanspreekpunt. U kunt hem bereiken via het telefoonnummer op de reserveringsbevestiging.
Nog geen reservering en staat uw vraag niet in "de meest gestelde vragen" en is het dringend?

HANDIG: De vier meest gegeven antwoorden:
Ja, iedereen kan een boot huren bij Happy Boats, ook als u niet op het vakantiepark verblijft
Nee, brandstof dient u los bij te boeken tijdens het reserveren (mits in de omschrijving "inclusief brandstof" staat aangegeven.
Ja, u krijgt reddingsvesten meegeleverd (<5 jaar is dragen verplicht)
Klopt, als u online geen boot meer kunt huren, dan kunnen wij dat ook niet per telefoon (helaas :-))


Toch een andere dringende vraag die niet in de FAQ staat?
Neem dan contact op per telefoon (bereikbaar binnen de vaartijden van de betreffende locatie):
Locatie                                                     Telefoon
EuroParcs Biesbosch                              +3188 070 8090
EuroParcs Veluwemeer                           +316 8114 8243 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs Bad Hoophuizen                    +316 8114 8243 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs Zuiderzee                              +316 8114 8243 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs IJssel Eilanden                      +3185 7604391 (noodnr in Boat Book)
EuroParcs Wiedense Meren                   +3185 760 4929
EuroParcs Kraaijenbergse Plassen         +3188 070 8281
EuroParcs Poort van Zeeland                 +3188 070 8150
EuroParcs IJsselmeer                             +3188 070 8560
EuroParcs Marina Strandbad                  +3188 070 8090
MarinaPark Bad Nederrijn                       +3134 469 2892
MarinaPark Residentie Nieuw Loosdrecht  +3185 060 2449
 

Letop: Het kan zijn dat er niet opgenomen wordt. Dan zijn we druk met de boten of druk met watersportlessen. U wordt dan teruggebeld op een ander tijdstip.